1 dec 2011

Mijn muziek deel 2

Chef'special

Chef'special heb ik 'leren kennen' door het liedje Birds op MTV, ik vond het eigenlijk meteen een leuk liedje. Ik dacht eerst dat de band buitenlands was, geen idee waarom ik dat dacht. Maar toen ging ik ze opzoeken op internet, en toen bleek het dat ze uit Haarlem komen. En toen ik ze op youtube ging luisteren, merkte ik dat ze nog veel meer leuke liedjes hadden.




Christina Perri

Over Christina Perri heb ik eigenlijk niet zo heel veel meer te vertellen, want ik heb in het stukje van gisteren. Over mijn favoriete liedje al een stukje over Christina Perri vertelt. Maar nog wel een leuk liedje.

                                    

Avril Lavigne

Avril Lavigne haar muziek ken ik nu 4 jaar, dat was het jaar dat er een nieuwe cd van haar uitkwam. En haar muziek heb ik eigenlijk door een vriendin 'leren kennen' nu luister ik het niet zo veel meer, maar ik was wel echt fan. En ze kwam maar niet naar Nederland, en nu we net iets minder fan werden kwam ze naar Nederland. Dat kondigden ze in Maart aan. Maar we hadden afgesproken dat als ze ooit zou komen dat we erheen gingen. Dus we zijn gegaan, 13 September was het optreden en het was echt heel leuk. En als voorprogramma was MakeBelieve er, een band die ik ook wel leuk vind, dus dat was helemaal leuk.


                                 

The Beatles

The Beatles, door mijn vader ben ik de muziek gaan luisteren. Eerst vond ik het maar rare muziek, en mijn vader draaiden het te vaak. En 1 jaar geleden ben ik het gaan luisteren, en vond ik het eigenlijk wel leuk. En ben ik eigenlijk wel een beetje fan van The Beatles, ook al bestaan ze niet meer. Er is ook een hele leuk film met allemaal liedjes van The Beatles erin.

                                 

Die film is zeker een aanrader.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten