30 nov 2011

30 day song challenge. Day 1, Mijn favoriete liedje.

Als ik mijn favoriete liedje moet kiezen, echt mijn favoriete, dan kom ik al gauw bij Christina Perri met Arms.
Ik vind het zo mooi nummer, en ik kan het wel oneindig blijven luisteren zonder dat ik het zat word.
Het is een rustig nummer, en in het midden van het liedje wordt het iets drukker. En de clip is ook gewoon heel mooi om te zien. Want op een gegeven moment vliegt ze in de clip met ballonnen in haar over volgensmij Londen, en dat is echt zo mooi stukje.
Christina Perri is sowieso een geweldige zangeres, ze is in Nederland nog niet zo heel bekend, maar in  Amerika begint ze nu wel bekend te worden.
Ik had haar vorig jaar in de zomer van 2010 'ontdekt' door haar liedjes Jar of Hearts. En toen kwam in Mei 2011 kwam haar album uit, en het is echt een mooi album, niet alle liedjes, maar de meeste wel.
Nu heeft ze ook nog voor Twilight breaking dawn part 1 een liedje, die A Thousand Years heet, en die is ook echt mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten