5 dec 2011

Sinterklaascadeaus

Ook ik  heb sinterklaas gevierd, vrijdag met de collega's van mijn werk, zaterdag met familie. en vandaag op school.
Vrijdag hadden we het met suprises, je moest suprises voor elkaar maken. Ik had als suprise een gitaar gekregen van karton. En ik had een douchepakket van Vogue gekregen, een lipgloss, en nog wat geurkaarsjes. Erg leuk.

Zaterdag hadden we het met familie gedaan, we gingen naar mijn oom en tante en nichtje. Mijn nichtje is 6 dus die gelooft nog in sinterklaas. Om 8 uur werd er daar aangeklopt en toen stonden er daar 2 zakken met cadeaus.
Wat ik heb gekregen:

- een toilettas van Oilily met inhoud : ( nagelak, lipgloss, make-up setje. )
- een geluksengeltje als sleutelhanger
- een Bjorn Borg onderbroek.
- een steen die energie geeft.( goudsteen)

Op school hebben we cadeautjes voor elkaar gekocht, en ik had chocolade gekregen van Milka, en 2 nagellakjes. Dus helemaal leuk. :).

1 opmerking: