18 dec 2011

Show your mobile phone!

Ik zag deze tag op http://teskuh.nl/ en het leek mij ook wel leuk om hem te doen.
Ik krijg binnenkort waarschijnlijk wel een nieuwe telefoon. Maar dan doe ik de tag gewoon even nog een keertje.

De vragen:

Welke telefoon heb je?
Ik heb de Samsung Star s5230

Hoelang heb je deze telefoon al?
Ik heb hem al best wel lang. Ik kreeg hem namelijk toen ik 15 jaar werd, bijna 2,5 jaar geleden. Maar ik was wel echt heel blij toen ik hem kreeg.

Welke telefoon zou jij willen hebben?
Ik wil heel graag een Iphone 4 of 4s. En ik ga binnenkort waarschijnlijk ook een abonnement nemen. Dus ik ben helemaal blij.

Kun jij zonder je telefoon?
Nu nog wel, ik heb namelijk nu geen internet-abonnement op mijn mobiel. Maar ik ben bang dat als ik straks mijn Iphone heb dat ik niet meer zonder kan.

Wat voor kleur heeft jouw telefoon?
Gewoon simpel zwart, ik had ooit wel stickers op de achterkant van mijn mobiel.

Dat waren alle vragen. Als je deze tag wil overnemen hier zijn de vragen:

-Welke telefoon heb je?
-Hoelang heb je deze telefoon al?
-Welke telefoon zou jij willen hebben?
-Kun jij zonder je telefoon?
-Wat voor kleur heeft jouw telefoon?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten